4 Kasım 2008 Salı

CAN DÜNDAR'IN BU MİLLETE ÖZÜR BORCU VAR

Dün akşam günlerce bekledikten sonra "Mustafa" filmine gittim. Üstelik öyle sıradan bir organizasyonla değil; tam altmış beş kişi on beş gün önceden plan yaptık, hazırlandık. Ne yazık ki film büyük bir hayal kırıklığı yaşamamıza neden oldu. Kırıldım, kırıldık, kırılmıştık... Geri dönüşü yoktu artık.

Filmin bakış açısı, bütçesinin yapabildikleri, yönetmenin incelemek istedikleri... Hepsini bir kenara bırakırsam, seçilen konuların ifade edilişini hiç beğenmedim. Bu film Can Dündar'ın gaflarıyla dolu... Çirkindi anlatım biçimi. Bir ara Can Dündar bu dilin nasıl yorumlanacağını bilmiyor dedim. Dündar bu millete özür borçludur. Gazeteci kimliğiyle halka örnek olacak kişilerin bu kadar ciddi hatalar yapmaya hakkı yoktur.
Serap YENİLMEZ
31.10.2008

Hiç yorum yok: